در یک سال گذشته که در آپادانا سعی می کردیم با بازی سازان مستقل کار کنیم و کلا در ده سال گذشته که من درگیر ساخت بازی بودم و راهی که خودم و دوستانم رفتیم و دیگران رفتند را مشاهده کرده ام، در دوران مختلف و برای افراد مختلف عواملی متفاوتی را مانع رسیدن به هدف مورد نظر دیده ام. اخیرا فکری به ذهنم رسید که خوب است همه ما داستانمان را با یک دیگر به اشتراک بگذاریم و بگوییم چرا وارد این کار شده ایم و می خواستیم چه بسازیم و اگر نتوانسته ایم چرا و دلایلش را چه می بینیم. جو صنعت و افراد موجود را چه طور می بینیم و ...

نظرات خودم را به شکل کامل بعد از پر شدن فرم در پستی شرح خواهم داد و این فرم را نیز تا جای ممکن به همه کسانی که می شناسم ارسال می کنم. لطفا شما هم آن را به دیگران ارسال کنید. در انتهای فرم سوالی پرسیده ام که آیا اجازه می دهید اطلاعاتی که پر کرده اید منتشر شود یا خیر. می توانید انتخاب کنید اطلاعاتتان با نام منتشر شود که بهترین گزینه است و می توانید اطلاعاتتان را بی نام منتشر کنید و یا بخواهید که من آن ها را خوانده ولی منتشر نکنم و فقط سعی کنم در نتیجه گیری از ان ها استفاده کنم. ما معمولا عادت نکرده ایم نظراتمان را صادقانه و مستقیم بیان کنیم و معمولا گاهی این مسایل برایمان ترسناک است و یا به نظرمان خصوصی محسوب می شود. به نظر من بخش زیادی از داستان کار هر کس می تواند در عموم مطرح شود و باعث شناخت افراد نسبت به هم و همچنین کمک به رفع مشکلات شود. اگر حس می کنید نباید این کار را بکنید لطفا به آن بیشتر فکر کنید و بدترین و بهترین اتفاقی که ممکن است با انتشار نظراتتان بیفتد را بررسی کنید. شاید تنها راه افتادن اتفاقی خوب برای صنعت گیم بیان مشکلات موجود و اتحاد با شناختی درست از یک دیگر و تلاش در کنار هم برای موفقیت باشد.

می توانید فرم را از این جا پر کنید.