11 سال من در دوره دبیرستان پس از آشنایی با نرم افزار Game Maker 6 با بازی سازی آشنا شدم و از آن روز به بعد تمام زندگی حرفه ای و بخش خوبی از زندگی غیر حرفه ایم را در ارتباط با ساخت بازی سپری کرده ام. برای شرکت های مختلف تولید بازی و ابزار های ساخت بازی (میان افزار یا همان Middleware) و ... کار کرده ام و چند بار سعی کرده ام با افراد مختلف و یا به تنهایی شرکتی تاسیس کنم و یا پروژه ای را بسازم. این بلاگ را برای به اشتراک گذاشتن اندیشه هایم و اندک تجربه ام و چیز های جالبی که با آنها آشنا می شوم، ساختم.
به طور مفصلتر ، امروز تو دفتر یکی از دوستان و همکاران در حال صحبت بودیم که به من پیشنهاد ساخت یک بلاگ شخصی فارسی رو داد. من در گذشته پست در gamasutra و بلاگ شخصی خودم ashkasm.blogspot.com و بلاگ های شرکت هایی که در اون ها مشغول بودم زیاد نوشتم (این بلاگ شخصی انگلیسی زیاد پست ندارد اما تعداد زیادی پست در بلاگ های دیگر نوشته ام) اما به علت وجود نداشتن جامعه بزرگ بازی سازی در کشور و مشغولیت های مختلف پز از پایان سال های اول دانشگاه و پاک کردن اول بلاگ خودم در blogfa دیگر بلاگ فارسی ننوشتم.

پس از تاسیس آپادانا به همراه دوستان و همکارانم، در وبسایت خدمات سرور بازی آنلاین آپادانا شروع به نوشتن دوباره بلاگ فارسی کردم. به علت مناسب نبودن برخی نظرات و اندیشه های شخصی برای بلاگ پلتفرم و نیاز به محیطی شخصیتر برای بیان حرف های شخصیم، این بلاگ را ساختم تا مطالب جالبی که می بینم را در آن به اشتراک بگذارم و اندیشه ها و احساسات خود را در آن بنویسم.

امیدوارم بتوانم با پست هایم هم باعث بهتر فکر کردن خودم و یاد گرفتنم از نظرات دیگران شوم و هم اثر مثبتی نیز بر جامعه بازی سازی ایران عزیزمان داشته باشم.